.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل انجمن خیرین مسکن ساز در ساری

با حضور تعدادی از خیرین، اصناف و بازاریان مرکز استان، انجمن خیرین مسکن ساز در ساری راه اندازی شد.

فرماندار ساری عصر دوشنبه در جلسه تشکیل انجمن خیرین مسکن ساز ساری در محل فرمانداری گفت: انجمن خیرین مسکن ساز می تواند با توجه به مصوبات دولت مبنی بر ساخت مسکن محرومین کمک کار دولت باشد.

وی خاطر نشان کرد: دولت نهم با استفاده از توان خیرین و در راستای نهادینه کردن شعار مهرورزی و عدالت محوری آمادگی خود را برای همکاری با خیرین مسکن ساز اعلام می دارد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه تاکنون 13 هزار و 500 متقاضی مسکن طرح مهر در شهرستان ساری نام نویسی کردند تصریح کرد: 12 قطعه زمین برای ساخت مسکن محرومین در حوزه های منابع طبیعی و دیگر بخش های دولتی به تعاونی های مسکن اهداء شد.

زارعی با بیان اینکه 33 هزار متر مربع زمین در ساری برای ساخت مسکن محرومین واگذار شده است، یادآور شد: ساخت بیش از 250 واحد مسکن محرومین با همکاری خیرین در مناطق دودانگه، آبندانسر، کیاسر و ماهفروچک ساری آغاز شده است.

در پایان این جلسه پس از برگزاری انتخابات که با حضور بیش از 70 نفر از اصناف، بازاریان، خیرین و معتمدین شهر برگزار شد آقایان حاج حسن صفری، جعفر مقدسی، قربان نادری، داریوش عزیزی، ذبیح الله عرب، حسن بهارفر، دوستدار، منتظری و نصرت الله نادری به عنوان اعضای اصلی مجمع خیرین مسکن ساز ساری انتخاب شدند.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.322 seconds.